16 Temmuz 2011 Cumartesi

3. günün sabahı

rüyamda onu gördüm. bana farklı mezheplerden olduğumuzu söylüyordu. kafamı kurcalayan bir soruydu bu. rüyamda bunu itiraf etti. umarım öyle değildir... olsa bile bilmiyorum işte.

onu kızdırdım biraz laf arasında. hemen gaza geldi ya da gelmek istedi. kardeşimsin mi kardeşim gibi bir şey dedi. ayar oldum içten içe. yanımızdaki kızın da, bu laftan sonra eşek gibi sırıtması iyice gerdi beni. ulan mal karı, zaten gelmişsin 35 yaşına ne istiyorsun bizim gibi gençlerden. benimkine mi gözünü diktin.

bugün 3. gün adam! ayağını denk al, yine sinirimi bozma. hatta dün ki gibi, nereye gidiyorsun de bana iş çıkışı. seninle geleyim. bir yerlerde çay içelim.

bi de bana bugün burcunu söyle, dün ben sana soramadım! eğer bu yaptığın 2 ileri 1 geri hallerden hoşlandığımı sanıyorsan yanılıyorsun. şimdi git!

1 yorum:

  1. Onu sevmeden gitmesini sağlamak gerçekten süper bi çözüm bende denemeliyim.Tabii arkadaşlarım üzerindee :D

    YanıtlaSil